zondag 23 juni 2013

Voorpret

Hallo allemaal,

Dit is mijn blog over de reis van Michael en mij naar het zuidwesten van Amerika.
Voor ons beiden de eerste keer naar de USA, dus erg spannend. Ik was zelf al zenuwachtig bij het boeken van de reis vorig jaar, dus nu drie weken voor vertrek hou ik het bijna niet meer. 

We vliegen met Arkefly via een tussenstop in San Francisco naar Los Angeles, waar we bij het vliegveld een huurauto zullen ophalen en van daaruit onze reis zullen voortzetten. Uiteindelijk vertrekken we ook weer vanuit Los Angeles en vliegen dan rechtstreeks naar Amsterdam.

Mijn streven is om aan het eind van elke dag een verslag te uploaden dus houdt dit blog in de gaten! Nu, ik ga verder met het inpakken van de koffer.

 

Veel leesplezier,

Michael en Naomi




5 opmerkingen:

  1. Nou wij gaan jullie volgen hoor!!!
    Mam and Dad .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb 'm tussen de favorieten gezet :) ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda Jansen8 juli 2013 om 11:18

    Hoi Cobi en Michael,

    Ik ga jullie ook volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Ik ook hoor!!!

    gr. Rupsiche Reuber

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda Jansen22 juli 2013 om 14:25

    Ha die Cobi en Michael!

    Wat een geweldige avonturen! Ziet er allemaal supergoed uit jullie verslagen en er zitten ook prachtige foto's bij!
    Wauw om jaloers op te worden!En wat tof om in een helikopter te zitten!Het is in Nederland momenteel erg warm, een graadje of 30, valt niet mee om te werken hoor! Maar ja we kunnen niet allemaal in Amerika zitten! Ik kijk weer uit naar jullie volgende verslagen en foto's, nog veel plezier!

    Groetjes, Jumbo

    BeantwoordenVerwijderen